Migawki z Hebrydów Zewnętrznych

Ubiegłoroczne, szkockie wakacje spędziliśmy na Hebrydach Zewnętrznych (Outer Hebrides) położonych u zachodnich wybrzeży Szkocji. Część z Was może już o tym wiedzieć, ponieważ wspominałam o tym w Planach Wyjazdowych na 2017 rok oraz publikowałam trochę zdjęć na Instagramie z tego wyjazdu.
Dziś chciałabym zaprezentować małą zajawkę - pokazać kilka zdjęć z Hebrydów zachęcając tym samym do czytania kolejnych, bardziej szczegółowych wpisów, które już wkrótce pojawią się na blogu. Będę pisała między innymi o tym jak dostać się na Hebrydy Zewnętrzne, jak się po nich jeździ rowerem, jaka na Hebrydach panuje pogoda i kiedy najlepiej tam jechać.
A tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć :)

Hebrydy zewnętrzne Szkocja,

Na Hebrydy wybraliśmy się w czerwcu, gdy dni są najdłuższe. Pojechaliśmy tam z rowerami, ponieważ miały to być wakacje w siodełku, z całym wyposażeniem kempingowym i z nadzieją na dobrą pogodę.

Podróż na Hebrydy zajęła nam cały dzień: wcześnie rano ruszyliśmy pociągiem Edinburgh - Glasgow - Oban, następnie prom Oban - Castlebay (Barra), po czym mogliśmy wsiąść na rowery i zacząć naszą hebrydzką przygodę. Przejechaliśmy całe Hebrydy i wracaliśmy ze Stornoway promem do Ullapool, następnie autobusem do Inverness i z Inverness pociągiem przez Stirling do Edynburga (oczywiście nie obyło się bez przygód, ale o tym w swoim czasie).

W oczekiwaniu na prom - Oban

Lazurowe wody

Wspaniałe miejsca kempingowe

Fantastyczne drogi

Pogoda nie zawsze byla super

Pełna samoobsługa

Broch

Koniec świata

Latarnia Butt of Lewis

Mmm, black pudding w cieście smażony na głębokim tłuszczu ;)