Drinki na halloween

W ubiegłym roku przedstawiłam kilka przepisów na halloweenowe drinki głównie z wykorzystaniem czarnej wódki. Tym razem chciałabym zaproponować kolejny zestaw koktajli na halloween. Do niektórych ponownie użyłam czarnej wódki, ponieważ ten alkohol idealnie pasuje do klimatu tej strasznej nocy. Jeżeli nie uda się Wam kupić czarnej wódki, możecie spróbować użyć czarnego barwnika spożywczego do zabarwienia drinków. Mam nadzieję, że moje tegoroczne pomysły się Wam spodobają i że będą Wam smakowały ;)

drinki na halloween, drinki halloweenowe, drinki, koktajle, halloween,


Rogaty Diabelek
Do shakera wrzucić kilka kostek lodu, wlać wódkę, sok pomidorowy i doprawić - sokiem z cytryny, sosem worcestershire, tabasco, solą i pieprzem. Wstrząsnąć. Przelać do niewielkiej i niezbyt szerokiej szklanki do 3/4 wysokości. Następnie po tylnej części łyżeczki delikatnie wlewać czarną wódkę do uzyskania warstwy pożądanej wysokości. 

Czarna Wdowa
Do wąskiego kieliszka wlać sok żurawinowy, a następnie po tylnej części łyżeczki delikatnie wlać czarną wódkę dla uzyskania dwóch warstw.

Wampirze Zaćmienie
Do wąskiego kieliszka wlać grenadynę, następnie delikatnie po tylnej części łyżeczki wlać sok pomarańczowy, a na koniec również po łyżeczce delikatnie wlać wódkę lub rum.

drinki na halloween, drinki halloweenowe, drinki, koktajle, halloween,

Purpurowy Deszcz
Wysoką szklankę napełnić lodem, wlać wódkę, wypełnić sokiem żurawinowym, a następnie dodawać blue curacao aż do momentu uzyskania pożądanego koloru (mnie wyszedł nieco za ciemny). 

drinki na halloween, drinki halloweenowe, drinki, koktajle, halloween,

drinki na halloween, drinki halloweenowe, drinki, koktajle, halloween,

Na zdrowie i udanej zabawy! 

Mam nadzieję, że moje propozycję się Wam spodobają i że  z nich skorzystacie, jeżeli nie z okazji Halloween to na jakąś inną imprezę. 

Pozdrawiam!


Etykiety: , ,