Jak przetrwać jesień #3

W poprzednich postach pisałam co robić, aby nie zwariować jesienią - rzuciłam kilka pomysłów na spędzenie czasu w domu oraz o tym co robić, aby wyjść z domu. Dziś ponownie zostaniemy w domu, ale będziemy tworzyć. Jesień, a co za tym idzie długie wieczory, to idealna pora, aby zająć się jakimś rękodziełem. I to właśnie jest mój pomysł na przetrwanie jesieni!

Część 3 - rękodzieło/DIY
  1. Albumy ze zdjęciami np. z wakacji - słoneczne, radosne fotki i wspomnienie wakacji zdecydowanie poprawią nastrój. Przygotowanie albumów z odbitkami zdjęć to fantastyczna rzecz, którą możemy pochwalić się każdemu kto do nas przyjdzie, albo zabrać ze sobą gdy chcemy pokazać nasze zdjęcia w towarzystwie. 
  2. Zajmij się rękodziełem, które najbardziej ci odpowiada.
  3. Spróbuj rysować, malować, wyszywać.
  4. Nauka szydełkowania i/lub robienia na drutach, a jeżeli już opanowałaś tę sztukę - wydziergaj czapy, szale lub rękawice rodzinie lub znajomym, możesz je im podarować jako prezent na Mikołajki lub Gwiazdkę, taki własnoręcznie przygotowany prezent będzie z pewnością o wiele bardziej doceniony niż kupny.
  5. Zacznij przygotowywać ozdoby świąteczne, to już najwyższa pora! 
  6. Zrób własnoręcznie kartki świąteczne, wypisz je i przygotuj wcześniej do wysłania. 
  7. Naucz się szyć na maszynie! To z pewnością jest dużym wyzwaniem, ale satysfakcja będzie gwarantowana!
  8. Spróbuj robić własnoręcznie biżuterię, możesz wyczarować to co lubisz i co chciałabyś mieć, a na dodatek będzie to coś oryginalnego i niepowtarzalnego! 
  9. Albumy wspomnieniowe z wyjazdów tzw. scrapbooking. Ja z wszelkich wyjazdów przywożę mnóstwo materiałów, ulotek, biletów, wejściówek i aby zachować wspomnienie z tych wyjazdów robię kolaż z tych rzeczy w specjalnym albumie ;) 
  10. Naucz się obsługi nowego programu np. do obróbki zdjęć, to z pewnością będzie bardzo przydatne!








A czym Wy zajmujecie się jesienią? Tworzycie coś własnoręcznie?


Pozdrawiam!

Etykiety: ,