Jak mi idzie realizacja planow na 2014 rok

Tak, tak, uplynely juz 3 miesiace 2014 roku. Nie wiem jak Wam, ale mnie ten czas minal niesamowicie szybko, naprawde nawet nie wiem kiedy. Dopiero bylam u znajomych na Sylwestra w Belfascie, a tu juz nagle jest po moich urodzinach i pozegnalam marzec;) Nie dosc, ze czas mija mi bardzo szybko, to na dodatek mam wrazenie, ze nic nie robie :(

Co przez te kilka miesiecy udalo mi sie zrobic? 

Niestety musze przyznac, ze niezbyt wiele :( 

Pamietacie moja liste rzeczy do zrobienia w 2014 roku?


To do niej chcialabym sie odwolac i chociaz wiem, ze do konca roku jeszcze jest troche czasu, to musze przyznac, ze obawiam sie czy niektore z moich postamowien uda mi sie zrealizowac, bo albo o nich zapomnialam, albo w ogole jeszcze sie do nich nie zabralam :( 

Ale po kolei:

  1. Regularne blogowanie Musze przyznac, ze to nawet mi sie udaje ;) zaczelam prowadzic kalendarz - miesieczna rozpiske i planuje kolejne wpisy, dzieki temu o wiele latwiej mi nad tym zapanowac ;) 
  2. Rekodzielo, szycie na maszynie, szydelkowanie, robienie na drutach Tu niestety nic sie nie wydarzylo, maszyny do szycia nawet nie wyjelam, drutow i szydelka nie tknelam :( 
  3. Wycieczki rowerowe W tym roku jeszcze nigdzie nie pojechalam, ale mam dobra wymowke - po pierwsze malo sprzyjajaca pogoda, a po drugie ostanio zepsul mi sie dosc powaznie rower i musze oddac go do naprawy.
  4. Zakup rolek Jeszcze nie kupilam, ale mam w palanach, moze nawet w tym miesiacu? ;) 
  5. Gym Lezy, w tym roku nie bylam jeszcze ani raz :( 
  6. Dieta Tu o dziwo nastapily pewne postepy;) zaczelam jesc troche inaczej i od razu zauwazylam roznice.
  7. Photoshop Nic z tym nie zrobilam, malo tego, wczoraj probowalam cos w nim zrobic, ale zirytowal mnie strasznie i zlecilam to zadanie K. :) 
  8. Fotografia Cykam, cykam, ale nadal to nie jest to to co bym chciala, czekam na wiosne, wiecej swiatla i natchnienie :) 
  9. Wakacje z siostra W zwiazku z pewnymi okolicznosciami (siostra sie szkoli) przesuwam ten punkt na przyszly rok.
  10. Angielski Pardon?
  11. Czytanie Slabo, malo czytam, nawet nie slucham ksiazek tak jak kiedys, jakos nie mam natchnienia, szkoda. Choc wczoraj przesluchalam ksiazke T. Tomczyka Bloger i chyba podziele sie moimi refleksjami na jej temat ;) 
  12. Powazny zakup Zamiast sie przyblizac, to oddala sie z zawrotna szybkoscia. 
  13. Wspolpraca blogowa Na tym froncie cisza, musze jeszcze duzo popracowac.
  14. Makijaz Nie mam na to czasu ;) 
  15. Oszczedzanie Ekhm, a co to takiego? ;) 
  16. Szafa Zadnych zmian, nawet jej palcem nie ruszylam ;) 
  17. Pisanie ksiazki Troche drgnelo na poczatku, a pozniej zapal opadl.
  18. Zdrowie Troche wiecej ruchu i zdrowszego jedzenia i musze przyznac ze od razu inaczej sie czuje:) oby tak dalej!

Jak widzicie nie wyglada to niestety najlepiej. Pocieszam sie tym, ze do konca roku jest jeszcze troche czasu i mam nadzieje, ze za kolejne 3 miesiace bede mogla pochwalic sie wieksza liczba "plusikow" :) 

A jak realizacja Waszych noworocznych postanowien? 

Pozdrawiam! 

Etykiety: ,