Po wizycie

Odpoczywam po kilkudniowej wizycie siostry z małym chrześniakiem. Fajnie było, chwilami nieco męcząco, ale ogólnie jestem zadowolona. Odpoczęłam od pracy, bo miałam kilka dni wolnego, za to troszkę zmęczyłam się w inny sposób, ale zdecydowanie bardziej przyjemny;) Dziecko to fajna sprawa, ale jak dla mnie to tak na trochę i od czasu do czasu. 
Pogodę miałyśmy piękną, co jest rzeczą raczej niespotykaną w tym kraju, szczególnie w listopadzie! Czas spędziłyśmy na spacerach i snuciu sie po sklapach -głównie second handach i wynajdując całkiem fajne rzeczy, o których napiszę w kolejnych postach, ponieważ muszę je obfotografować;) oraz po placach zabaw.




  Piękna jesień 

 Kto siedział w ogródku w Szkocji w listopadzie i spijał piwko? ;) 

  Typowa zabudowa

 Kolory jesieni
 Zamek edynburski

A wieczorem rozrywki dla dorosłych;) 


Etykiety: , , ,