Ponowna Reaktywacja


Po długiej, bardzo dłuuugiej przerwie postanowiłam powrócić do mojego bloga. Stęskniłam się za pisaniem, a poza tym chciałabym podzielić się codziennymi sprawami i przeżyciami. Warto spisywać różne historie, ponieważ pamięć jest ulotna, a po pewnym czasie fajnie jest przeczytać to co się kiedyś napisało.

Jednocześnie mogę się pochwalić, że w międzyczasie, gdy ten blog leżał odlogiem, założyłam dwa inne, które całkiem nieźle funkcjonują, ponieważ udaje mi się regularnie dodawać wpisy.
Jeżeli ktoś ma ochotę zajrzeć, serdecznie zapraszam:


Historie z rowerem w tle to blog o tematyce rowerowej w nieco innym wydaniu, mówi głównie o rowerach w literaturze, o sławnych ludziach na rowerach, znajduje się tu też sporo cytatów rowerowych.


Codzienne gotowanie jak sama nazwa wskazuje to blog kulinarny. Staram się tam zamieszczać proste, sprawdzone, szybkie i przede wszystkim smaczne dania. Ponadto szkolę się nieco w fotografii kulinarnej i mam nadzieję, że zdjęcia przedstawiające moje dania będą wyglądały smakowicie.


Aktualnie zastanawiam się nad jeszcze jednym blogiem, gdyż doszłam do wniosku, że jest to najprostsza forma zaistnienia w Internecie i podzielenia się ze światem swoimi zainteresowaniami. Jednak ten kolejny blog jest na etapie rozważań i to jeszcze całkowita tajemnica, więc szzzzz …..