Widok z okna

Po ostatnich roszadach w firmie przydzielono mi nowe miejsce, które muszę przynać bardzo mi odpowiada:) Siedzę przy oknie od strony południowej, więc może zaznam troszkę słonka tego lata, chociaż przez szybę;) najważniejsze jest jednak to że zmienił mi się widok, do tej pory, mimo że siedziałam przy oknie jakoś tego nie odczuwałam, bo wychodziło ono na wewnętrzne podwórko, widziałam wiec kawałek trawnika, dwa drzewa i ludzi pracujących w innych częściach budynku. Teraz zaś... a co tu dużo pisać po prostu to pokażę:

Może budynki trochę przeszkadzają ale w końcu to miasto;) a górki które widać w tle (no bo o nie przecież tu chodzi) to Pentland Hills.
Ponadto wyhodowałam kolejną roślinkę, którą zabrałam do pracy, gdzie mam nadzieję będzie szybko i bujnie rosnąc korzystając ze słońca ;)
Jest to drzewko awokado, które wyrosło z pestki. Może jeszcze nie wygląda bardzo okazale ale będzie, ponieważ jedno takie już wyhodowałam i właśnie dziś zakupiłam doniczkę, aby je przesadzić bo okazało się że ma ogromne korzenie:) może przy jakiejś kolejnej okazji zamieszczę jego zdjęcie.