Media społecznościowe

Czyli jak i gdzie możecie mnie śledzić :)

Jak pewnie zauważyliście na górze strony znajdują się ikonki prowadzące do innych miejsc w sieci, gdzie łatwo możecie śledzić bloga i być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje. Ikonki są pewnie wszystkim bardzo dobrze znane, jednak dla jasności i wyjaśnienia kilku spraw postanowiłam je troszkę omówic;) 

 

Facebook - chyba najbardziej znana i najpopularniejsza platforma społecznościowa. Blog ma tam swoją stronę, którą staram się w miarę regularnie aktualizować, dodaję tam informacje o nowych wpisach i czasami o tym co u mnie słychać. Choć przyznam, że nie mam jeszcze wyrobionego nawyku częstego pisania na moim facebookowym profilu. 


Google+ - forma podobna do FB, ale niezbyt mi odpowiada, dlatego rzadko z niej korzystam, choć publikuję tam informacje o nowych postach na blogu. 


Twitter - mam tu konto od dawna, ale rzadko z niego korzystam, chyba jeszcze nie rozgryzłam sensu tego portalu. Choć ostatnio zaczęłam publikować notki o nowych wpisach na blogu, czasami wrzucam też fotki. Jeżeli używacie tego portalu, to napiszcie proszę w jaki sposób go wykorzystujecie;) z góry dziękuję :) 


Pinterest - wspaniała strona, gdzie można zbierać i kolekcjonować na swoich tablicach wszelkiego rodzaju zdjęcia z inspiracjami dotyczącymi chyba każdej możliwej kategorii.


Instagram - ponownie, zalogowana jestem od dawna, ale zdjęć na moim profilu jest stosunkowo niewiele. Chyba nie mam zwyczaju robić zdjęć telefonem, a brak abonamentu i darmowego internetu w telefonie dodatkowo wpływa na to, że rzadko publikuje zdjecia ;) najczesciej robię to z domu lub z miejsc w których jest darmowe wi-fi ;)


Bloglovin - stosunkowo niedawne odkrycie, jest to agregator blogów. Możecie wybrać blogi, które chcecie obserwować i z każdym nowym wpisem będziecie o tym informowani. Bardzo wygodne. 


YouTube - portal filmikowy, gdzie mam nadzieję, w najbliższym czasie zacznie pojawiać się trochę nagrań, choć przyznam, że kręcenie filmików, a następnie ich montowanie to ciężka, żmudna i wielce czasochłonna praca. Jak na razie możecie tam znaleźć krótki filmik o tym jak się urządziłam w wynajmowanym mieszkaniu.

A Wy z której platformy najchętniej korzystacie!

Pozdrawiam! 

Etykiety: